k

Windows 8 de Bluetooth Etkinleştirme

Windows 8 üzerinde kullanmak istediğiniz bazı Bluetooth aygıtları varsa ve Bluetooth’u nasıl açarım diyorsanız bu yazımız size yardımcı olacaktır.
Bluetooth, 2 aygıt arasında hızlı veri aktarımı sağlayan bir kısa menzilli kablosuz bir teknolojidir. Windows 8 sadece Microsoft tarafından yayımlanan bir önceki sürümleri gibi Bluetooth için tam desteği modern bir işletim sistemidir. Windows 8 de Bluetooth etkinleştirmek, aktif hale getirmek için aşağıdaki adımları uygulayın. Gerçi başlamadan önce, cihazınızın Bluetooth özelliğine sahip olduğundan emin olun.

Resimli Anlatım: Windows 8 de Bluetooth Aktif Hale Getirme

Adım 1: Windows 8 yönetici hesabı kullanarak oturum açın.
Adım 2: Windows 8 içine yönetici hesabı ve giriş kullanın. Bilgisayar simgesine çift tıklayın ve ardından Denetim Masasını Aç-Open Control Panel üzerine tıklayın.
Windows 8 de Bluetooth Etkinleştirme
Adım 3: Arama çubuğuna Bluetooth yazın ve Bluetooth Ayarlarını Değiştir-Change Bluetooth Settings tıklayın.
Windows 8 de Bluetooth Etkinleştirme
Adım 4: Uygun olarak değişiklik yapmanıza izin vermek için pop-up-uyarı olacaktır. Tüm 3 kutuyu işaretleyin ve Tamam-OK ye tıklayın.
Windows 8 de Bluetooth Etkinleştirme
Adım 5: Evet yapacaklarınız bu kadar. Bundan sonra Bluetooth ile dosya veya klasör göndermek istiyorsanız, herhangi bir dosya/klasör üzerine sağ tıklayın Gönder-Send to ve ardından Bluetooth cihazı-Bluetooth Device seçeneğini seçin.
Previous
Next Post »