k

En İyi Wordpress Portal Teması Echo V2 İndir

Merhaba TeknoWeblopedi okurları...

Arkadaşlar size muhteşem bir tema paylaşıyorum. Gerçekten çok nadir bulunan bir WORDPRESS PORTAL TEMASI. Büyük fırsat arkadaşlar.



Echo V2 Portal Teması Özellikleri
-  Özelleştirilmiş admin paneli
- Widget uyumlu
- Sade ve şık görünüm
- SEO uyumlu
- W3 uyumlu
- Sosyal medya alanı mevcut
- Yönetilebilir reklam alanları
- 9 farklı renk seçeneği

Echo V2 Portal Teması Yapımcı Bilgileri
Yapımcı : Erkan GÜLMEZ
Sürüm : Echo Tema
Destek Sitesi : e-giydir.com
Destek Mail : erkangulmez.06[at]hotmail.com



Tema Önizlemesi İçin TIKLA
Temayı İndirmek için TIKLA    &&    ALTERNATİF

Rar Şifresi : teknoweblopedi


Kaynak : plusooo.com
Previous
Next Post »

13 yorum

Click here for yorum
Mesut Turan
admin
19 Nisan 2013 02:21 ×

GÜzel tema.Üzerine birşeyler daha eklenirse iş görür.Paylaşım için teşekkürler.

Reply
avatar
Unknown
admin
19 Nisan 2013 12:29 ×

Evet eklenebilir tabiki. Editlemeye açık bir tema. Güle güle kullanın.

Reply
avatar
hakan
admin
27 Nisan 2013 02:10 ×

merhaba elimde 2 tane profesyonel tema var biri portal diğeri ise film sitesi teması 2 tema sadece 15 tl.ilgilenen arkadaşlar yazancizenpusku@gmail.com dan ulaşabilir.

Reply
avatar
film izle
admin
17 Mayıs 2013 16:19 ×

cok iyi tema ben yukledim bile hayirlisi bakam.

Reply
avatar
Unknown
admin
27 Mayıs 2013 18:06 ×

merhaba ben resimleri cıkartamadım yardımcı olurmusunuz

Reply
avatar
Adsız
admin
15 Haziran 2013 15:18 ×

temayı yükledim fakat kütüphanedeki resimleri yada öne çıkan görselleri tanımıyor.

eklentiler atıyorum yine olmuyor

Reply
avatar
Unknown
admin
16 Haziran 2013 04:04 ×

Bir aralar kullanmıştım bu temayı. Hiç bir sorun yoktu. Lütfen dikkatlice kontrol ediniz...

Reply
avatar
Adsız
admin
29 Haziran 2013 18:23 ×

1 ADET MBLOG TEMASI LİSANSI SATILIR İLGİLENENLER serhatduman20@hotmail.com fiyat 10tl

Reply
avatar
1 Temmuz 2013 22:53 ×

indirdim ve kullanışlı paylaşım için teşekkürler.

Reply
avatar
indirim
admin
7 Temmuz 2013 18:35 ×

indirim siteme uygun

Reply
avatar
Adsız
admin
7 Ağustos 2013 00:16 ×

tema ayarları bölümünde EK AYARLAR başlığı altında herhangi bir ayar menüsü çıkmıyor yardımcı olabilirmisniz

Reply
avatar
MertBozdoqan
admin
27 Ağustos 2013 23:38 ×

Resim ekleyemiyoruz neden acaba yardımcı olurmusunuz ?

Reply
avatar
13 Temmuz 2014 06:52 ×

Hoş bir tema ancak eksiklikleri var. Yine de bu haliyle bile kullanılabilir.

Reply
avatar